.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار دادستان ویژه روحانیت درباره ادعاهای دروغ ارتباط با امام زمان
حجت‌الاسلام محمد سلیمی روز پنجشنبه در گردهمایی یكروزه روحانیت سراسر مازندران تحت عنوان «مشعلداران هدایت» افزود: متاسفانه برخی از افراد با ادعاهای دروغین ارتباط با امام زمان (عج) و یا حضرت فاطمه زهرا (س) می‌خواهند با این خرافات و انحرافات، اهداف مقدس دین اسلام را خدشه دار كنند...

دادستان دادسراهای ویژه روحانیت كشور با بیان اینكه امروزه رواج خرافات و انحرافات توسط برخی از اشخاص علیه اسلام یك خطر جدی است گفت: یكی از وظایف بسیار مهم روحانیت مبارزه با خرافات و انحرافات ‌است.

حجت‌الاسلام محمد سلیمی روز پنجشنبه در گردهمایی یكروزه روحانیت سراسر مازندران تحت عنوان «مشعلداران هدایت» افزود: متاسفانه برخی از افراد با ادعاهای دروغین ارتباط با امام زمان (عج) و یا حضرت فاطمه زهرا (س) می‌خواهند با این خرافات و انحرافات، اهداف مقدس دین اسلام را خدشه دار كنند.

وی خطاب به شماری از ائمه جمعه و جماعات ، نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مدرسین حوزه‌های علمیه استان حاضر در این گردهمایی اظهار داشت: شما روحانیت آگاه و متدین بر مبنا و روش سیره پیامبر اسلام (ص) باید با اینگونه خرافات و انحرافات كه علیه دین اسلام بپاخیزید و مبارزه كنید.

وی با بیان اینكه تعدادی پرونده در ارتباط با افرادیكه به ترویج خرافات و انحرافات علیه دین اسلام مبادرت كرده در دستگاه قضایی تشكیل شده است گفت: مقام معظم رهبری بطور جدی دستور مبارزه با اینگونه اقدامات و این انحرافات را در جامعه صادر كرده‌اند.

حجت‌الاسلام سلیمی در بخش دیگر از سخنانش از روحانیت بعنوان سنگربانان دین اسلام یاد كرد و افزود : علمای شیعه و بویژه حوزه‌های علمیه پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) را بعهده دارند.

وی بیان داشت : بیشترین ضربه را كسانی به انقلاب اسلامی وارد كردند كه روزی عضو و داخل نظام اسلامی بودند و با پوشش نفاق چهره خودشان را پوشانده بودند و بسیاری از نیروهای ارزشی انقلاب اسلامی را شهید كردند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.338 seconds.